سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای باران
وبلاگ ویژه ی بازتاب سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم

دل نوشته ها | گزارش | به استقبال رهبر | صدای پای باران
دوشنبه 89/8/10 | 11:33 ص

چقدر دلمان تنگ شده بود برای تعریف و تمجید! چقدر دلمان می خواست یکی بیاید، بی فریب، بی اغراق ، بی تملق، بدون استفاده تبلیغاتی، بگوید که شما، جوان های خوبی هستید .
خسته شدیم بس که روی بیلبوردها و شعارهای تبلیغاتی بودیم. خسته شدیم اینقدر که همه برایمان شعار می دهند و دغدغه ما را دارند!
 خیلی ها می گویند: جوان های حالا تومنی چند توفیر دارند با جوان های دهه 50 و60 . جوان های انقلاب و جنگ! جوان های میدان لاله و طلاییه و دهلاویه! می گویند جوان های امروز کمرشان خم می شود زیر این بارها! به ما می گویند نسل سومی و کلی ویژگی و صفت های جور واجور گذاشتند تنگ اسممان !
هر کسی از راه می¬رسد می خواهد از ما معضل بسازد و کنگره و جشنواره راه بیاندازد و راه کار بدهد و کلی برچسب به پیشانی نسل جوان امروز بزند.
حالا تو می آیی این جا! درست توی مرکز جهان اسلام !توی قم! می ایستی و انقلاب می کنی در دلهایمان آقا !
می ایستی و مثل همیشه محکم و  پر صلابت حرف می زنی، با اطمینان و لبخند همیشگی ات. خیلی ساده و دوست داشتنی می گویی :  "جوانان عزیزِ امروزِ ما بسیار جوانان خوبى هستند. نسل جوانى که برآمده‌ى از این محیط و این احساس و این ایمان است، نسل بابرکتى است. اگر امروز هم ماجرائى مثل ماجراى دهه‌ى 60 می بود، جوانان امروز، در حضور در میدانهاى نبرد، کمتر از جوانان آن روز نبودند. آن تجربه در مقابل آنها قرار داشت، رفتند؛ امروز هم اگر می بود، می¬رفتند. جوانها خوبند، جوانها پاکند، جوانها آماده‌اند. "
تو می گویی و قبل از گفتنت، عقیده ای محکم و مطمئن داری به آنچه می گویی . آخ که چقدر دلمان تنگ شده بود برای تعریف و تمجید. چقدر دلمان می خواست یکی بیاید و بگوید شما جوان های خوبی هستید ! به همین سادگی!

باز هم بیا ، باز هم بگو ، تا من خودم را بشناسم .تا من خودم را پیدا کنم ، آقا !
وبلاگ قم 89 

دیدگاه های شما :